وی با تأکید براینکه آموزش مجازی نمیتواند جای آموزشهای حضوری را بگیرد، اضافه کرد: آموزش مجازی زمانی میتواند اثرگذار باشد که در آن آموزش حضوری نیز وجود داشته باشد و از طرفی در روستاها بستر لازم برای آموزش مجازی وجود نداشت.
اسفندیاری با اشاره به اینکه استعدادهای قرآنی خوبی در روستا وجود دارد، افزود: در آزمون سراسری قرآن و عترت سال 96 و 97، بیش از 40 قرآن آموز از مؤسسه طهورا شرکت کردند که 32 نفر مقام آوردند.
مدیر مؤسسه قرآنی طهورا در روستای بک پولاد راز و جرگلان ادامه داد: در مسابقات حفظ قرآن که توسط دفتر اهل سنت در مشهد برگزار شد قرآن آموز این مؤسسه مقام کسب کرد و در بسیاری از مسابقات قرآنی استان، قرآن آموزان این مؤسسه صاحب مقام هستند.
وی با بیان اینکه بیشتر شرکت کنندگان در کلاسهای قرآن مؤسسه طهورا، نوجوانان هستند، تأکید کرد: کلاسهای قرآنی در زندگی اجتماعی شرکت کنندگان نیز اثرات مثبت بسیاری داشت اما متأسفانه خیرین و مسئولین از مؤسسات قرآنی حمایتی در شأن قرآن ندارند.
اسفندیاری با تأکید براینکه ساخت یک مسجد در روستا با بهترین کیفیت توسط خیرین حداکثر 6 ماه زمان نیاز دارد اما همین خیرین بخش اندکی از این کمک را اگر به مؤسسات قرآنی نیز بدهند، کمک بسیار بزرگی به مؤسسات است، اضافه کرد: در کنار کلاسهای قرآنی، حلقههای صالحین، نشستهای اجتماعی و... برای قرآن آموزان برگزار میشد.
مدیر مؤسسه قرآنی طهورا در روستای بک پولاد راز و جرگلان در پایان تصریح کرد: در حلقههای صالحین و سایر نشستها با قرآن آموزان، به کاهش آسیبهای اجتماعی نیز کمک شد و این بازخوردها برای همه باید مورد اهمیت باشد و از این حوزه غافل نشویم.
انتهای پیام