صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۱۱۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
به‌مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دستاوردهای علمی مخترعان اردبیل به‌مناسبت هفته بسیج در سالن ولایت اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، فاضل احدی، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۲۹ آبان‌ماه، در جلسه هم‌اندیشی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی نخبگان اردبیل اظهار کرد: هر سال سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری اردبیل به‌مناسبت هفته بسیج و در روز بسیج، نوآوری و جهاد علمی جشنواره جهادگران علم و فناوری را برگزار می‌کند و در کنار این جشنواره نمایشگاهی از توانمندی‌های علمی مخترعان استان را نیز سه‌شنبه یکم آذرماه برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: استان اردبیل از ظرفیت‌های فراوانی در حوزه علمی، پژوهشی و فناوری، پارک علم و فناوری برخوردار است که انتظار می‌رود با برگزاری این نمایشگاه حمایت از مخترعین مورد توجه مسئولان و سرمایه‌گذاران قرار بگیرد.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل گفت: مردم به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها باید از دستاوردهای علمی استان با خبر شوند؛ از این رو این نمایشگاه فرصتی است تا توانمندی‌های علمی مخترعین استان را معرفی کنیم.

احدی اظهار کرد: ما با برگزاری این نمایشگاه قصد داریم علاوه بر نمایش افتخارات و دستاوردهای علمی با ارزش جوانان نخبه استان در عرصه علمی، زمینه معرفی محصولات و تجاری‌سازی طرح‌های برتر را محقق کنیم.

وی افزود: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری اردبیل نقش تسهیل‌گری را دارد و سعی دارد مسائل و مشکلات فناوران و صنایع تولیدی را با مسئولان استانی و کشوری مطرح و حل کند.

انتهای پیام