صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۱۲۵۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طبق برآورد مجری طرح برای تکمیل کتابخانه مرکزی ۷۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است، گفت: در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه اختصاص داده شده که اگر اعتبارات مورد نیاز اختصاص یابد تا ۲ سال آینده این پروژه به اتمام خواهد رسید.

معصومه حسینی خونسار، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به وجود ۱۱۳ باب کتابخانه در استان، اظهار کرد: ۹۰ کتابخانه نهادی و ۲۳ باب کتابخانه مشارکتی با بیش از ۶۰ هزار نفر عضو فعال در استان کرمانشاه داریم.

وی در ادامه به مشکلات اعتباری تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه از سال ۸۶ در شهر کرمانشاه آغاز شده و تا امروز به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم ادامه ساخت آن متوقف شده است.

حسنی خونسار تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه اختصاص داده شده است و براساس آخرین برآورد مجری طرح برای تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و در صورت تخصیص اعتبار تا ۲ سال آینده پروژه به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در پایان با بیان به اینکه این پروژه از پروژه‌های نیمه تمام قدیمی کرمانشاه است، گفت: پروژه یاد شده یکی از پروژه‌های فرهنگی شهر کرمانشاه است که امیدواریم مشکلات و موانع تکمیل و راه‌اندازی آن برطرف شود تا کاری ماندگار را به مردم کرمانشاه هدیه کنیم.

انتهای پیام