صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۱۶۸۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اسامی نفرات راه‌یافته به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش آوایی بانوان را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا، نتایج داوری مرحله مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان که 29 آبان‌ماه پایان یافته بود، از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

بر همین اساس در مرحله مجموعاً 82 نفر در چهار رشته حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل به مرحله نهایی بخش بانوان مسابقات سراسری قرآن راه یافته‌اند.

بر اساس اعلام مرکز امور قرآین سازمان اوقاف و امور خیریه در رشته قرائت تحقیق 16 نفر، در رشته قرائت ترتیل 23 نفر، در رشته حفظ کل قرآن کریم 25 نفر و در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم نیز 18 نفر موفق به حضور در مرحله نهایی این مسابقات شده‌اند.

مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش آوایی طی روزهای ۲۲ تا 28 دی‌ماه به میزبانی استان خوزستان در جریان خواهد بود.

نفرات راه یافته به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن در بخش آقایان نیز طی روزهای گذشته اعلام شده بود. در آن بخش نیز مجموعاً 96 نفر در چهار رشته حضور خواهند داشت. نتایج بخش معارفی این مسابقات نیز دهه اول آذرماه اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام