صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۱۷۷۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه گسترش با تأکید بر ضرورت گسترش تفکر بسیج در جهان، گفت: دشمنان به دنبال کمرنگ کردن نقش بسیج در عرصه‌های فرهنگی، منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هستند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی خلیفاوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، صبح امروز، دوم آذر، در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج و رسالت بسیج محدود به ساخت نظامی نمی‌شود و بسیجیان به تناسب موقعیت زمانی با تکیه بر اعتقادات دینی و انقلابی پا به عرصه میدان می‌گذارند و با سعه‌صدر، آگاهی و دانایی از آرمان‌های دینی و انقلابی دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه در اندیشه امام(ره) بسیج لشکر مخلص خدا و مدرسه عشق است، تصریح کرد: ما معتقدیم اخلاص و عشق دو نشان مهم و ضروری برای بسیجیان است که باید به آن‌ها متمسک شوند تا اجتماع پرشور و شعور و مؤمنانه را رقم بزنند.

خلیفاوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در نشانه‌های تشکل بسیج، عنوان کرد: بسیج یک حرکت احساسی صرف نیست بلکه متکی بر فهمیدن، دانستن و بصیرت است و گسترده بودن دایره بسیج برای آحاد ملت و جناحی نبودن آن از شاخصه‌های تشکل و نهاد مقدس بسیج است که در سخنان مقام معظم رهبری به آن اشاره شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه اضافه کرد: امروز در منطقه و برخی از نقاط جهان شاهد گسترش تفکر بسیج هستیم. تفکر بسیج باعث ایجاد گروه‌های مردمی در کشورهای عراق، سوریه، یمن، لبنان و… شده است و دشمن از این تفکر هراس دارد و به همین واسطه گسترش تفکر بسیج در جهان بسیار ضروری است.

خلیفاوی در پایان یادآور شد: دشمنان به دنبال کمرنگ کردن نقش بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی، منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هستند که باید به دشمن اعلام کرد که بسیج در مقابل فتنه‌ها ایستادگی کرده است و از فرهنگ ناب اسلام دفاع می‌کند. این بسیج در عرصه سازندگی، محرومیت‌زدایی، انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و همه عرصه‌ها نقش بسیار پررنگ، اثرگذار و تاریخ‌ساز داشته است.

انتهای پیام