صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۲۰۰۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶

با حکم دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان، هیئت انتخاب سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه‌وبویراحمد معرفی شدند.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امین درخشان، دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، دوم آذرماه در جمع خبرنگاران، در احکام جداگانه‌ای اعضای گروه ارزیابی و انتخاب آثار متقاضی حضور در این جشنواره را منصوب کرد.

بر این اساس اردشیر کیانی دانش‌آموخته کارگردانی سینما، مدیریت حوزه هنری استان، دبیر جشنواره تئاتر سوره استان، دبیر اجرایی و تخصصی جشنواره‌های تئاتر استان، سراسری رضوی و معلولین، ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان و کارگردانی، بازیگری در فیلم، سریال و تئاتر، سردبیر هفته نامه و پایگاه خبری تابش‌آنلاین را در کارنامه هنری خود دارد.

سیدصالح زینی‌پور دانش آموخته کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر، نویسنده، کارگردان، بازیگر، مربی و مدرس تئاتر مدارس، معاون هنری کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر دهدشت، حضور در جشنواره‌های تئاتر استان، منطقه‌ای، سوره، معلولین منطقه‌ای و کشوری به‌عنوان نویسنده و کارگردان و بازیگری در سریال و تلویزیون و فیلم‌های کوتاه را در کارنامه هنری خود دارد.

مرتضی خلیلی فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی، دبیر جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران، داور بازبین جشنواره تئاتر دانشجویی، مدرس قصه‌گویی و نمایش خلاق برای مربیان پیش دبستانی آموزش و پرورش استان در یاسوج و گچساران، مدرس نمایش خلاق برای مربیان مهدها و مراکز پیش دبستانی گچساران، عضو شورای ارزیابی و نظارت بر آثار نمایشی شهرستان گچساران، بازیگری و کارگردانی در تئاتر، فیلم و سریال‌های تلویزیونی و نمایش‌های رادیوئی و کارگردانی و بازیگری نمایش‌های عروسکی را در کارنامه هنری خود دارد.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه‌وبویراحمد با دبیری امین درخشان نهم تا دوازدهم آذرماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام