صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۲۷۹۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اعطای احکام هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، ششم آذرماه در نشست اعطای حکم اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان سنندج ضمن تشکر از فعالیت‌های این هیئت،  به اوضاع کنونی جامعه پرداخت و گفت: ایجاد بستر مناسب برای روشنگری نسل هوشیار امروز به ویژه بانوان رسالت خطیر نهادهای فرهنگی و دینی است که نباید از آن غافل بود.

وی تبیین شخصیت بزرگان دین را برای نوجوانان و جوانان لازم دانست و افزود: معرفی الگوها و انتقال پیام و رسالت این اسوه‌های فرهیخته را در این برهه، مهم و حیاتی دانست.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان با توجه به نقش مهم بانوان و اهمیت گسترش فعالیت‌های قرآنی و اینکه دشمن با هجمه‌های فرهنگی قلب خانواده را نشانه گرفته است، بیان کرد: باید مراقب دشمن باشیم و از تکنیک‌های به روز استفاده کنیم و هیئت اندیشه‌ورز بانون قرآنی هم به عنوان هیئتی قرآنی می‌بایست در مسیر مقابله با هجمه‌های دشمن از ابزارهای قرآنی استفاده کنند.

وی با اعطای احکام به بانوان هیئت اندیشه‌ورز قرآنی سنندج یادآور شد: توسعه فرهنگ دینی و قرآنی، عمل کردن به تعالیم اسلامی و قرار دادن آموزه‌های قرآنی میان مردم، امری اساسی بوده که انسان را به سعادت می‌رساند.

انتهای پیام