صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۳۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴

مراسم گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از فعالان اردوهای جهادی بسیج جامعه پزشکی استان و طرح شهید رهنمون امروز، هفتم آذرماه در سنندج برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، هفتم آذرماه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از فعالان اردوهای جهادی بسیج جامعه پزشکی استان و طرح شهید رهنمون در سنندج گفت: تلاش گروه‌های جهادی پزشکی در نقاط مختلف استان قابل تقدیر است.

وی افزود: خدمت بی‌منت و عاشقانه بسیجیان عضو گروه‌های جهادی به عنوان ذخیره‌ای برای آخرت آن‌ها محسوب شده و از تلاش این بزرگواران تقدیر و تشکر را داریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در پنجم آذرماه امسال بیان کرد: استوار بر عقیده و مرام بسیج، قدردانی از خود، حرکت رو به جلو، روشن بینی، آمادگی عملی و مراقبت از نفوذ دشمن در مجموعه های خودی از جمله سفارشات رهبر معظم انقلاب به همه ما بسیجیان است.

وی افزود: توان قدرت دروغگویی دشمن فوق‌العاده است و ما بسیجیان باید در مقابل این دروغگویی‌ها روشن‌بینی خود را افزایش دهیم و آمادگی عملی خود را حفظ کنیم و غافل گیر نشویم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: مراقب نفوذ دشمن در مجموعه‌های خودی باشیم چرا که ما یک جنگ سخت عقیدتی با دشمن داریم و به مبانی عقیدتی ما مسلمانان حمله شده است.

وی در ادامه سخنان خود به اقدامات دشمنان در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: تخریب اموال عمومی، خشونت، ترور اقشار مختلف مردم، استفاده از اسلحه جنگی و نشر هزاران خبر دروغ برای انحراف افکار عمومی از جمله توطئه‌هایی بود که طی این چند هفته علیه ملت ایران به کار بردند.

سردار حسینی افزود: پیشرفت علمی ما در ابعاد مختلف در جهان شاخص است و دشمنان با هدف جلوگیری از روند پیشرفت و توسعه کشورمان دست به ایجاد این فتنه زدند و کلاس‌های درس در مدارس و دانشگاه‌ها را مورد هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: جلسات و کارگاه‌های متعددی با هزینه سازمان جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونسیتی برای تعدادی افراد در کشورهای مختلف برگزار شد تا آمادگی لازم را برای ایجاد و لیدری این فتنه بزرگ بر عهده داشته باشند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: امروز شما بسیجیان هم پرچمدار مقاومت، علم و فناوری و درمان هستید و تلاش‌هایتان شایسته والاترین تقدیرهاست. دشمن بی‌هویت در مقابل ما ایستاده است و بدون شک راه به جایی نخواهند برد.

فریدون عبدالملکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: همواره قدردان خدمات بسیجیان هستیم که با خلوص نیت به اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف کشور خدمت ارائه می‌کنند.

وی افزود: بسیجیان جامعه پزشکی کردستان در ۲۱ فعالیت جهادی در طول سال به ارائه خدمت بی منت به مردم در مناطق محروم استان پرداخته‌اند و این روند خیرخواهانه همچنان ادامه دارد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم نیز از فعالان اردوهای جهادی بسیج جامعه پزشکی و طرح شهید رهنمون تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام