صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۳۲۱۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

در نشست اعضای منتخب شوراهای مرکزی کانون‌های دانشگاه علامه طباطبایی، برگزیدگان این دانشگاه در جشنواره قرآنی دانشجویان تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا، نشست اعضای منتخب شوراهای مرکزی کانون‌های فرهنگی، هنری ـ ادبی، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه طباطبایی از جمله کانون قرآن و عترت این دانشگاه با عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه به همت واحد کانون‌های فرهنگی، هنری، ادبی، اجتماعی و مذهبی دانشگاه برگزار شد.

برنامه با قرائت قرآن محمد‌حسین قصری‌زاده، قاری ممتاز کشوری و دانشجوی برگزیده دانشگاه علامه در بخش قرائت تحقیق سی وششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور آغاز و در ادامه سرود ملی و سرود دانشگاه پخش شد.

در ادامه عبدالله معتمدی، رئیس و محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی این دانشگاه، صحبت‌هایی را در رابطه با اهمیت کانون‌ها و حمایت از آن‌ها مطرح کردند. سپس هر کدام از دبیران کانون‌ها مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

همچنین در خلال جلسه، از قصری‌زاده و محمدرسول تکبیری برگزیدگان رشته قرائت و حفظ قرآن در مسابقات ملی قرآن و همچنین برگزیدگان دانشگاه علامه در جشنواره رویش نیز تجلیل شد و جلسه با عکس یادگاری به اتمام رسید.

انتهای پیام
مطالب مرتبط