صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۳۷۹۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد از چاپ کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» نوشته فرشته حق‌نظری در یاسوج خبر داد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 9 آذرماه در جمع خبرنگاران، از چاپ کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» نوشته فرشته حق‌نظری با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان در یاسوج خبر داد.

وی افزود: کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» شامل 13 خاطره از زبان کودکی است که از نزدیک وقایع دوران جنگ را تجربه کرده و تمام دوران کودکی‌اش را زیر بمباران رژیم بعث عراق در ایلام سپری کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: در این کتاب، خاطراتی واقعی از دوران کودکی خانم فرشته حق‌نظری، با قلمی ساده و شیوا روایت شده که کودکان را با واقعیت‌های دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا می‌کند و تلاش می‌کند خواننده را با دنیای کودکانه هشت سال دفاع مقدس پیوند بزند.

آسمند ابراز کرد: این کتاب توسط انتشارات مارون به بازار نشر عرضه می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام