صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۴۰۱۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
به همت مؤسسه هفت آسمان معرفت

در ویژه‌برنامه «جُنگ شاد بچه‌های آسمانی»، از برگزیدگان طرح «قصه‌های قرآنی» و «تلاوت» مؤسسه هفت آسمان معرفت تقدیر به‌عمل آمد.

به گزارش ایکنا از اصفهان، ویژه‌برنامه «جُنگ شاد بچه‌های آسمانی» روز گذشته، 10 آذرماه به همت مؤسسه قرآن و عترت هفت آسمان معرفت در حسینیه شهدای بسیج اصفهان برگزار شد.

این ویژه‌برنامه هر سال از سوی مؤسسه هفت آسمان معرفت در آذرماه برگزار و از برگزیدگان طرح «قصه‌های قرآنی» و «تلاوت» این مؤسسه که ویژه گروه سنی 7 تا 14 سال است، با اهدای جوایز تقدیر می‌شود.

طرح «قصه‌های قرآنی» شامل دو بخش است؛ یک بخش ویژه کودکان هفت سال با عنوان «هر آیه، یک قصه» که به‌صورت غیرحضوری و در چهار ترم برگزار می‌شود و بخش «قصه‌های قرآنی 2» که مخصوص کودکان 8 تا 10 سال است و به‌صورت غیرحضوری در هشت ترم اجرا می‌شود.

طرح «تلاوت» نیز ویژه نوجوانان 11 تا 14 سال است که روزی یک صفحه از قرآن را همراه با قاری تلاوت می‌کنند و پشتیبان آنها را پشتیبانی می‌کند. کسانی که به‌صورت منظم در این طرح شرکت کنند و آن را به اتمام برسانند، با یک جلد کلام‌الله مجید و سفر زیارتی قم از آنها تقدیر می‌شود.

در ویژه‌برنامه «جُنگ شاد بچه‌های آسمانی» که با موضوع «عشق به وطن» و همراه با اهدای پرچم ایران به شرکت‌کنندگان برگزار شد، از 210 نفر در گروه سنی 7 تا 10 سال و 46 نفر در گروه سنی 11 تا 14 سال تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام