صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۹۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
به‌مناسبت ایام فاطمیه؛

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: به مناسبت ایام فاطمیه و بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ۱۵ محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه، مساجد و مراکز نظامی و قرآنی با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برپایی محافل انس با قرآن به مناسبت ایام فاطمیه و بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: محافل نورانی انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه، مساجد و مراکز نظامی و قرآنی با حضور ۱۵ قاری برجسته کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش‌های مجموعه قرآنی اوقاف در ایام و مناسبت‌های مختلف برای برپایی محافل انس با قرآن، افزود: سرلوحه اقدامات ما باید قرآن قرار بگیرد و تمامی سعی ما توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی است و از تمامی فعالیت‌ها در این زمینه برای ترویج قرآن استفاده می‌کنیم.

سهیلی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط این اداره قرآنی، گفت: حاج قاسم به دنبال اعتلای انقلاب اسلامی بود و هم ایران را حرم می‌دانست او ایران را صاحب حرم و حریم می‌دانست و معتقد بود اگر ایران آسیب ببیند خیلی از حرم‌های مطهر آسیب خواهند دید بر این اساس وظیفه خود می‌دانیم که به بهترین شکل ممکن ویژه برنامه‌های این ایام را تدارک ببینیم چرا که ما امروز به حاج قاسم نیاز داریم چرا که او نماد هویت ایرانی و نماد هویت اسلامی و ارزشی است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان کرد: حاج قاسم برای همیشه زنده است و او قهرمان ملی ماست و قهرمان می‌ماند و برای ابد الگو و نماد انسان‌های آزاداندیش شده است.

وی تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سندی بر حقانیت او و نشانه‌ای بر حقانیت سیاست‌های انقلاب اسلامی است.

سهیلی در پایان یادآور شد: برگزاری محافل در زمان‌های مختلفی برنامه‌ریزی شده که از امروز آغاز و تا پایان هفته ادامه دارد.

انتهای پیام