صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۰۶۷۷
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
امام جمعه بجنورد:

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب برای شروع فتنه ۸۸، دروغ بزرگی به نام تقلب را ایجاد کردند، گفت: فتنه ۸۸ بیش از شش ماه به طول انجامید، اما مردم نقطه پایان این فتنه بودند.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد و نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، ۹ دی‌ماه در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه که در مصلی بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب برای شروع فتنه ۸۸، دروغ بزرگی به نام تقلب را ایجاد کردند، اظهار کرد: اختلاف رأی بین نفر اول و دوم در انتخابات ریاست جمهوری حدود ۱۲ میلیون رأی بود اما دشمنان دروغ بزرگی به نام تقلب را ایجاد کردند تا آرامش کشور را بر هم زنند.

وی با بیان اینکه انتخابات کشور را بیش از تیم میلیون نفر اجرا و نظارت می‌کنند، تصریح کرد: این نیم میلیون نفر همه دولتی نیستند و بخش زیادی از این جمعیت از بین مردم هستند که در پای صندوق‌های رأی حضور دارند. 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه فتنه ۸۸ پیامدهای بسیار بدی در کشور داشت، افزود: دشمن پس از فتنه ۸۸ امیدوار شد که می‌تواند به داخل کشور نفوذ کند و خسارت‌های مالی و معنوی بسیاری را نیز به نظام وارد کرد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه در فتنه ۸۸ حرمت مقام معظم رهبری، مقدسات نظام، امام حسین(ع) و... شکسته شد، افزود: اما در آن مدت مقام معظم رهبری مانند همیشه صبوری کردند و تمام مسیرهایی که برای شفاف‌سازی لازم بود را طی کردند تا اینکه بخش زیادی از معترضان مسیر خود را اغتشاشگران جدا کردند. 

وی با تأکید بر اینکه پس از سخنان مقام معظم رهبری مردم خود جوش در صحنه حضور پیدا کردند و نقطه پایانی شدند برای فتنه ۸۸، ادامه داد: در فتنه‌های مختلفی که دشمن در کشور ایجاد می‌کند وظیفه ما بصیرت‌افزایی و شناخت امام جامعه است تا به دام دروغ‌های دشمنان نیفتیم و از مسیر حق خارج نشویم.

حجت‌الاسلام نوری با تأکید بر اینکه در اغتشاشات اخیر نیز افراد بسیاری در دام دروغ‌‌های دشمنان افتادند و همه این مسائل به علت عدم شناخت دقیق دشمنان است، بسیاری از جوانانی که در دام دروغ‌ها افتادند، هیجانی شده بودند و فریب خورده بودند که پس از آگاه شدن از اهداف دشمنان از اشتباه خود دست کشیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در پایان تأکید کرد: شروع فتنه‌ها، هواهای نفسانی، دنیاطلبی و... است که باید از نفس خود برای مقابله با این فتنه‌ها مراقبت کنیم.

انتهای پیام