صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۰۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

دهمین شماره نشریه اثر ویژه فعالیت‌های مدرسه دانشجویی تزكیه و تعلیم در پاییز ۱۴۰۱ منتشر شد.

به گزارش ایکنا، دهمین شماره نشریه اثر که اختصاص به اتفاقات و فعالیت‌های مدرسه دانشجویی تزكیه و تعلیم زیر نظر مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دارد، شامل خبرهای پاییز ۱۴۰۱ منتشر شد.

این شماره اختصاص به مهم‌ترین اخبار مدرسه دانشجویی تزکیه و تعلیم در ماه‌های مهر، آبان و آذر در تهران، اراک، میبد، یزد، اصفهان، خراسان شمالی و سوئد دارد.

در این گاهنامه در مورد فعالیت‌های این مدرسه در تهران در این ایام آمده است: «تنظیم نظام آموزشی مدرسه تزکیه و تعلیم برای علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه تعلیم و تربیت مبتنی بر قرآن و روایات با عنوان نظام منیبین(روی‌آورندگان)، برگزاری اولین دوره آیه؛ دوره‌ای با محوریت نظام منیبین در مدرسه دانشجویی قرآن و عترت، برگزاری جلسه آموزشی سوره کوثر برای 400 نفر از مربیان کمیته امداد سراسر کشور و در ادامه برگزاری جلسات سوره‌های ماعون و قریش برای آن‌ها، برگزاری جلسات آموزش فهم قرآن برای برخی مربیان پاکستانی جهت ورود فهم قرآن در این کشور، تولید نماهنگ برای دوازده سوره از سوره‌های قرآن از سوی گروه رسانه مدرسه تزکیه و تعلیم، برگزاری کارگاه روش تدریس مبانی دینی به دانش‌آموزان در دانشگاه فرهنگیان عترت و ... ».

دانلود نشریه اثر

انتهای پیام