صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۱۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۸

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس در تشریح برنامه‌های این اتحادیه به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، از تلاوت دسته‌جمعی سوره یاسین و همچنین توزیع 4 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان خبر داد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی گفت: بدین مناسبت ویژه برنامه‌های مختلفی توسط مؤسسات قرآنی در سطح استان فارس برگزار می‌شود.

وی نخستین فعالیت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان فارس را مدیریت موکب اتحادیه کشوری در کرمان عنوان کرد و افزود: به‌همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور دو موکب برای پذیرایی زائران مزار شریف شهید سلیمانی در کرمان برپا شده است که استان فارس مدیریت این دو موکب را به عهده دارد.

اسلامی اظهار کرد: همچنین تلاوت دسته جمعی سوره مبارکه یاسین در شب شهادت سردار دل‌ها و رأس ساعت 1:20 بامداد، هنگام شهادت ایشان در سطح تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی و همچنین دانش‌آموزان و مربیان آنان و هدیه به روح شهید سلیمانی و همرزمانشان از دیگر برنامه‌های اتحادیه استان فارس است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس بیان کرد: علاوه بر این‌ها قریب 4 هزار بسته معیشتی در انواع مختلف و با قیمت‌های 300 تا 500 هزار تومان توسط مؤسسات قرآنی مردم فارس تهیه شده است که به‌ نیت شهید سلیمانی در سالگرد شهادت ایشان میان نیازمندان استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام