صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۲۱۰۱
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: مردم موج جدید کرونا را جدی بگیرند تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن بدون تلفات از این مورد به سلامت عبور کنیم.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 13 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بیمارستان‌های استان برای خدمات‌رسانی به مردم در آماده‌باش کامل باشند، از مردم خواست موج جدید کرونا را جدی بگیرند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن بدون تلفات از این موج به سلامت عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه جهان درگیر موج هشتم بیماری کرونا شده است، اظهار کرد: از این به بعد در تمام جلسات همه مدیران از ماسک استفاده کنند تا دچار بیماری کرونا نشوند که اگر مدیران درگیر کرونا شوند خدمت‌رسانی به مردم برای مدت چند روزی متوقف می‌شود.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: در استان اخباری مبنی بر کرونا و سویه امیکرون جدید گزارش شده است لذا همه مردم ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به تزریق دُزهای واکسن کرونا اقدام کنند.دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با موج جدید بیماری کرونا آماده باشد و تمام امکانات خود برای مقابله با کرونا را در اختیار استان قرار دهد.

احمدزاده با بیان اینکه بیمارستان‌های استان برای خدمات‌رسانی به مردم در آماده‌باش کامل باشند، از مردم خواست موج جدید کرونا را جدی بگیرند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن بدون تلفات از این موج به سلامت عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه جلسات ستاد کرونا در استان هر چه سریع‌تر تشکیل شود، گفت: همه مردم استان را به رعایت پروتکل‌ها و استفاده از دُزهای واکسن کرونا توصیه می‌کنم.

انتهای پیام