صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۴۸۲۵
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

مسابقه قرآنی «آدرس» با هدف حفظ آیات موضوعی و کاربردی قرآن در زندگی روزمره و در سه مرحله، از سوی مؤسسه هفت آسمان معرفت برگزار می‌شود.

زهرا یزدانی، مسئول واحد خواهران مؤسسه فرهنگی مردمی قرآن و عترت هفت آسمان معرفت در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از برگزاری مسابقه قرآنی «آدرس» خبر داد و اظهار کرد: مرحله مقدماتی این مسابقه با حفظ ۱۰۰ آیه، مرحله نیمه‌نهایی با حفظ 200 آیه و مرحله نهایی با حفظ 300 آیه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه با هدف حفظ و به‌کارگیری آیات موضوعی و کاربردی قرآن در زندگی روزمره برگزار و هر مرحله از آن در طول سال به‌صورت ارائه موضوع و درخواست آیه و ترجمه آن، تکرار می‌شود.

مسئول واحد خواهران مؤسسه فرهنگی مردمی قرآن و عترت هفت آسمان معرفت ادامه داد: این مسابقه ویژه تمامی گروه‌های سنی است و افراد با حفظ این آیات، ضمن بهره‌مندی از جوایز نقدی، به مرحله بعد ارتقا پیدا می‌کنند.

وی گفت: چهارمین نوبت مرحله اول و اولین نوبت مرحله نیمه‌نهایی مسابقه قرآنی آدرس، پنجشنبه، 29 دی‌ماه با حضور 400 نفر از قرآن‌آموزان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند اطلاعات خود را به شماره ۰۹۹۰۱۲۶۸۷۷۱ پیامک کنند.

پریسا عابدی

انتهای پیام