صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۷۳۶۳
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد از برپایی میز خدمت در مصلاهای استان در ۱۴ بهمن‌ماه به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، سیدجواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، پنجم بهمن‌ماه در نشست شورای اداری استان با اشاره به در پیش بودن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: لازم است مدیران اقدامات یک‌ساله دولت سیزدهم را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.

وی دهه فجر را فرصت ارزشمندی برای جهاد تبیین دانست و افزود: ۲۴ کمیته برای اجرا و نظارت بر برنامه‌های دهه فجر در استان تشکیل شده است.علاوه بر برنامه‌های غبارروبی گلزار شهدا و آذین‌بندی و فضاسازی شهری، کاروان شادی چکاوک با همکاری حوزه فرهنگی بسیج سپاه فتح در همه مناطق استان برنامه اجرا می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد از برپایی میز خدمت در همه مصلاهای استان در ۱۴ بهمن‌ماه‌ خبر داد و گفت: همچنین برای اولین بار کنگره استانی زنان تأثیرگذار کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر برگزار می‌شود.نمایشگاه بزرگ کتاب استان بعد از چهار سال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام