صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۷۴۴۹
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
آیت‌الله سعیدی:

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم گفت: توجه این وزارتخانه به تذکرات فرهنگی رهبر معظم انقلاب ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایکنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ششم بهمن در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: آنچه نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور فرهنگی برخاسته از آموزه‌های دینی است باید مورد توجه باشد.

وی همچنین از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست به رهنمود‌های مراجع عظام تقلید نیز توجه داشته باشد.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه باید منظم و منسجم در مقابل دشمن جبهه گرفت گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه مقابل با توطئه‌های فرهنگی دشمن نقش اثرگذار و بسزایی دارد.

در ابتدا، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار گفت: حوزه فرهنگ و هنر ابزار مناسبی برای جهاد تبیین است و با این نگاه آرایش کار را در حوره هنر، رسانه، کتاب و نمایش انجام دادیم.

وی اظهار کرد: حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ماموریت‌ها و تکالیف زیادی دارد که اجرای آن نیازمند انرژی و بودجه زیادی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در فتنه اخیر دشمنان از دریچه مسائل فرهنگی وارد شده و به این نظام و انقلاب هجمه وارد کردند؛ ولی به یاری خدا به واسطه خون‌هایی که برای حفظ انقلاب و کشور ریخته شد و اخلاص رهبری عزیز فتنه تا حدی از بین رفت.

وی با تأکید بر اینکه در تلاش هستیم مشکلات را به صورت اعمالی و نه فقط اعلامی برطرف کنیم، گفت: با درس آموزی از گذشته کار را آغاز و در ابتدا به سمت ایجاد زیر ساخت‌های لازم رفتیم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در حوزه برنامه‌های نمایشی چندین برابر دوره‌های قبل کار تولید کردیم، بیان کرد: در آستانه برگزاری جشنواره فجر، دشمن با تهدید، سیاه‌نمایی و تخریب به دنبال عقب‌نشینی جریان‌های فرهنگی هنری کشور بود، ولی با همت هنرمندان مؤمن و متعهد کار‌های خوب با نگاه امید آفرین تولید شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگ و هنر ابزار مناسبی برای جهاد تبیین است و با این نگاه آرایش کار را در حوره هنر، رسانه، کتاب، نمایش انجام دادیم.

انتهای پیام