صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۰۰۶۴
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

رئیس حوزه هنری استان زنجان از آغاز به کار سومین دوره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: ۲۰ گروه تئاتر مسجدی آماده اجرای نمایش در سطح مدارس و مساجد هستند.

به گزارش ایکنا از زنجان، امیر نعمتی، رئیس حوزه هنری استان زنجان، صبح امروز ۱۷ بهمن، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیش از ۲۰ مورد برنامه فرهنگی هنری به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر در این حوزه اجرا می‌شود.

وی به ضرورت تبیین و تبلیغ مفاهیم انقلابی و اسلامی با استفاده از ابزار هنر تاکید کرد و گفت: کشف و تربیت استعدادهای هنری و تولید آثار فاخر از رسالت‌های حوزه هنری است.

نعمتی از آغاز به کار سومین دوره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و عنوان کرد: ۲۰ گروه تئاتر مسجدی آماده اجرای نمایش در سطح مدارس و مساجد هستند.

این مسئول از برگزاری شب خاطره‌گویی در مسجد حضرت ولیعصر(عج) زنجان برای چهارمین سال متوالی خبر داد و افزود: این برنامه با حضور فعالان و کنشگران انقلابی که در سال‌های انقلاب ۵۷ نقش بسزایی داشته‌اند، برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان از رونمایی و اکران فیلم مستند مسجد ولیعصر(عج) در قالب فیلم مستندروایی از اماکن تاریخی و تأثیرگذار در وقوع اتفاقات و رویدادهای انقلابی در آن دوران و پرداختن به نقش مؤثر اقشار و طیف‌های مختلف خبر داد و افزود: رونمایی از قطعه موسیقی «پاینده ایران» و رونمایی از کتاب‌های تصویرسازی «لطف خورشید» و «فصل لبخند» ویژه گروه کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

به گفته این مسئول، برگزاری نشست «بررسی و تحلیل پژوهشی بیانیه‌ها، اطلاعیه‌ها و متن شعارهای انقلابی»، کارگاه نقد کتاب و کارگاه تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و خاطره‌گویی وقایع انقلاب توسط فعالان انقلاب اسلامی زنجان و اعزام خاطره‌گو به مساجد اعتکاف و زندان از دیگر برنامه فرهنگی‌هنری این ایام است.

انتهای پیام