صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۰۲۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

نماینده مردم کردستان در مجلی خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تلاش در جهت توسعه اقتصادی و تولید کشور باید در زمان صلح و دوستی در اولویت جهاد تبیین باشد، گفت: جهاد تبیین به معنای به کارگرفتن همه اقدامات برای توسعه و آبادانی کشور، حمایت از اقشار ضعیف جامعه و تهیه سرپناه برای یتیمان است.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امروز، 17 بهمن‌ماه در همایش فجرآفرینان که با حضور طلاب و روحانیون استان در سالن این مرکز برگزار شد، به ایام مبارک دهه فجر اشاره کرد و گفت: طبق آیات قرآن هر زمان موفقیت و پیروزی رخ داد باید آن ایام را جشن گرفت لذا ایام دهه فجر نیز بسیار مبارک و فرخنده است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه جنگ تحمیلی و زندگی شاهنشاهی نبود بلکه به دلیل وحدت، اتحاد، مودت، رحمت و برادری بود در واقع پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه ایمان و اعتقاد به خداوند کریم، استقامت، شجاعت، صبوریت، مشارکت احاد مردم، روحیه شهادت‌طلبی، دشمن‌شناسی و اخلاق مداری به وجود آمد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری به ضرورت جهاد تبیین اشاره و بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری «جهاد تبیین» به معنای بیان کردن، روشن کردن، شفاف سازی، بازگو کردن سختی‌های انقلاب، جنگ تحمیلی و تحریم‌های دشمن است لذا لازم است این مهم برای نسل جوان بیان و بازگو شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش در جهت توسعه اقتصادی و تولید کشور باید در زمان صلح و دوستی در اولویت جهاد تبیین باشد، اظهار کرد: جهاد تبیین یعنی به کار گرفتن همه اقدامات برای توسعه و آبادانی کشور، استفاده از دانش نخبگان، کارفرمایان، حمایت از هنرمندان، کشاورزان، صنعت گران، کارگران و قشر ضعیف جامعه، تهیه سرپناه برای یتیمان است.

ماموستا رستمی به ایجاد عدالت در همه زمینه اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش رئیس جمهور باید در همه زمینه عدالت برقرار شود چرا که این مهم در راستا رفع تبعیض، محافظت در بیت المال، صداقت در کار و امانت در امور بسیار مؤثر است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با چهار رکن مشورت، مساوت، عدالت و توسعه و عمران بنا شده است که در جهان، دین مبارک اسلام نظیر ندارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان یادآور شد: دشمنان اسلام برای نابودی انقلاب دست به هر کار می‌زنند لذا دولت با وحدت و برداری میان مردم باید انقلاب را مستحکم‌تر و دشمنان را ناامید کند.

انتهای پیام