صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۰۲۷۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: ثبت نام دوره‌های آموزشی طرح «شمیم تلاوت رضوی» از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برای فصل زمستان در مشهد آغاز شد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام سید مسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی اظهار کرد: طرح «شمیم تلاوت رضوی» شامل کلاس‌های آموزشی عمومی قرآن کریم از جمله روانخوانی قرآن، تجوید مقدماتی و تکمیلی، تدبر در قرآن کریم (جزء ۳۰)، آموزش ترتیل (نغمات و الحان) است.

میریان هدف از برگزاری این طرح را گسترش و ترويج فرهنگ قرآنی و فراگير شدن آموزش‌های عمومی و بهره‌برداری هر چه بهتر از اوقات فراغت دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها مطرح کرد و افزود: دوره‌های آموزشی این طرح زمستان سال جاری به‌صورت حضوری در مساجد سطح شهر مشهد در سطوح روخوانی، روانخوانی، تجويد مقدماتی، تجويد تكميلی و ترتيل ويژه افراد 8 تا 15 سال و افراد بالای 15 سال برای برادران و خواهران برگزار می‌‌شود.

وی با اشاره به ثبت نام 400 نفر از علاقه‌مندان به یادگیری آموزش‌های عمومی قرآن در طرح «شمیم تلاوت رضوی» بیان کرد: ثبت نام این دوره از پنجم بهمن آغاز شده و علاقه‌مندان تا 20 بهمن فرصت دارند برای ثبت‌نام به سامانه https://markazquran.razavi.ir  مراجعه کنند.

میریان تصریح کرد: این دوره آموزشی چهارم اسفندماه سال جاری در مساجد سطح شهر مشهد شروع به کار می‌کند و تا فروردین ماه سال 1402 ادامه دارد.

انتهای پیام