صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۰۳۴۱
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

نماینده کشورمان در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور الجزایر که به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، امروز هجدهم بهمن‌ماه به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش ایکنا به نقل مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور الجزایر طی روزهای 17 تا 19 بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات به صورت حضور شرکت‌کنندگان در سفارت کشور الجزایر در کشور هر کدام از شرکت‌کنندگان و ارتباط تصویری با برگزارکنندگان برپا می‌شود.

بر اساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ابوالفضل اقدسی، از استان گیلان به عنوان نماینده کشورمان در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشور الجزایر شرکت خواهد کرد.

زمان اجرای نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات سه‌شنبه هجدهم بهمن‌ماه و به صورت آنلاین از طریق ویدئوکنفرانس در سفارت کشور الجزایر در ایران خواهد بود.

هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور الجزایر به صورت غیر حضوری و از سوی وزارت اوقاف و امور دینی این کشور برپا می‌شود.

یادآور می‌شود در دوره گذشته مسابقات بین‌المللی قرآن کشور الجزایر که به صورت غیر حضوری برگزار شد محمد لائینی به عنوان نماینده کشورمان شرکت کرد.

فرایند انتخاب نمایندگان قرآنی جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات مختلف بین‌المللی بر اساس شرایط و ضوابط کشور میزبان و همچنین بر اساس رتبه‌هایی که در مسابقات سراسری دریافت کرده‌اند از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و کمیته اعزام و دعوت از قاریان انجام می‌شود.

انتهای پیام