صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۲۰۳۹
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

مرحله کشوری بیست و چهارمین مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی در هرمزگان و با دبیری اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان و با همکاری سازمان تأمین اجتماعی و مشارکت اداره‌کل تأمین اجتماعی هرمزگان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا، مرحله کشوری بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی از 1 تا 4 اسفندماه به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود.

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان هرمزگان مسئولیت اجرای این مسابقه را دارد. در این دوره از مسابقات قریب به 350 نفر از بانوان و آقایان (کارکنان، همسران و فرزندان) از سنین 15 سال به بالا در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل و اجزای 10، 15 و 20، اذان و مفاهیم حضور پیدا می‌کنند.

آئین افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور مسئولان استانی و کشوری و متسابقان از سراسر کشور در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران در بندرعباس برگزار و رقابت‌ها از دوم اسفندماه در بخش بانوان، در سالن حوزه علمیه خواهران و در بخش آقایان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی هرمزگان برپا خواهد شد.

گروه داوری به تفکیک در بخش بانوان و آقایان و متشکل از دو داور برتر بومی استانی و با دعوت از دو داور از خارج از استان، برپا می‌شود و اجراها و تلاوت‌ها در بخش‌های تجوید، صوت و لحن، وقف و ابتدا و حُسن حفظ قضاوت خواهد شد.

مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر هراه با اعطای لوح و تندیس و جوایز پنجشنبه، عصر چهارم اسفندماه در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود. همچنین طی هماهنگی با منطقه یکم نیروی دریایی ارتش بر روی ناوهای جماران یا سهند به صورت گشت دریایی، محفل قرآنی با حضور قاریان برتر کشوری و بین‌المللی و حضور گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی برگزار خواهد شد.

طی این دوره از ظرفیت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری در بحث تبلیغات شهری استفاده و از ارگان‌های نظامی، انتظامی و دولتی نیز در برگزاری هر چه بهتر مسابقات استفاده شده است.

انتهای پیام