صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۴۳۲۰
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

دبیر خانه چهارمین جشنواره «فیروزه» در استان خوزستان همزمان با هشتمین دوره این جشنواره در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مجید منادی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعلام کرد: دبیر خانه چهارمین جشنواره «فیروزه» در استان خوزستان همزمان با هشتمین دوره این جشنواره در سراسر کشور، آغاز به کار کرد.

وی افزود: از آنجایی که یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان فرهنگی کشور حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی است، باید با شناسایی هنرمندان و صنعت‌گران گمنام و نوپا نسبت به حمایت و گسترش این محصولات در بین مردم جامعه تلاش کنیم.

منادی افزود: این دوره از جشنواره با سه رویکرد ایده‌های استارتاپی، کسب وکارهای نوپا و کسب و کارهای تجاری شده و فعال در دو مرحله تعیین برگزیدگان استانی و در ادامه تعیین و تقدیر برگزیدگان ملی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به زمان برگزاری جشنواره ملی «فیروزه» اعلام کرد: علاقه‌مندان و فعالان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ در سامانه مربوط به جشنواره بارگزاری کنند.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قصد دارد ضمن آشنایی با توانمندی‌های مؤسسات و مجموعه‌های فرهنگی به زودی برخی برنامه‌های جانبی آموزشی و توانمندسازی را برگزار کند.

انتهای پیام