صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۸۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

جلسه کارگروه تولید مضامین تبلیغی و ترویجی قرآن و نیز جلسه کمیته طراحی مشاغل و رشته‌های مهارتی کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن در محل دبیرخانه این کمیسیون در معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، شانزدهمین جلسه کارگروه تولید مضامین تبلیغی و ترویجی قرآنی با موضوع بررسی نهایی و تایید طرح‌های واصله برای تولید انیمیشن با محوریت حفظ قرآن در دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه طرح‌های نهایی و اصلاح شده از سوی یکی از مجریان منتخب مورد بازنگری و بررسی قرار گرفت که در این راستا مواردی در قالب پیشنهادات تکمیلی و با رویکرد اثرگذاری بیشتر در مخاطب، طرح و بحث شد.

در پایان نیز ضمن پذیرفتن اولیه دو عنوان از طرح‌ها، مقرر شد سناریوی آنها به منظور بررسی و ایراد نظر از سوی متخصصان حوزه داستان‌نویسی دینی برای کودک و نوجوان، برای یکی از متخصصان این حوزه ارسال شود.

بر اساس این گزارش همچنین دومین جلسه کمیته طراحی مشاغل و رشته‌های مهارتی قرآنی در دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سوابق و اقدامات مرتبط که در گذشته انجام شده بود، مورد بررسی قرار گرفت. همچنین طرح‌های مشابه که در این جهت در دانشگاه‌های علمی و کاربردی و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال انجام است نیز به منظور سنجش ابعاد و شیوه کاربردی‌تر و موثرتر اجرای این طرح، مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان ضمن جمع‌بندی مباحث و توافق اولیه بر سر عناوین کلی دوره‌ها مقرر شد برای بررسی تخصصی‌تر موضوعات مرتبط در جلسات آینده از نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دعوت به عمل آید.

انتهای پیام