صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۳۷۵۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

جانشین دبیر جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار گفت: جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار طی روز‌های ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه در سطح استان گیلان، برگزار می‌شود.

به گزارش از گیلان به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان، اسماعیل ایوبی‌راد، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار در گیلان در روزهای 11 تا 14 اردیبهشت ماه، اظهار کرد: این رویداد هنری در قالب 15 گروه منتخب در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و عروسکی در شهرهای مختلف گیلان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تمامی اجراها برای عموم رایگان است، افزود: اجراهای صبح ویژه مدارس و همچنین جلسات نقد و بررسی نیز هر روز ساعت 18 عصر در تالار مرکزی شهر برگزار خواهد شد. همچنین نمایشگاه عکس اجرای تئاتر هنرمندان شهید استان گیلان نیز در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

جانشین دبیر جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار از برگزاری اختتامیه جشنواره در روز پنجشنبه، 14 اردیبهشت‌ماه در تالار مرکزی رشت خبر داد و گفت: ویژه برنامه «بچه‌های آسمان» نکوداشت شهدای خردسال استان گیلان نیز روز چهارشنبه، 13 اردیبهشت‌ماه از ساعت 18 در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام