صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۳۸۷۱۹
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس گفت: رهبر انقلاب سوریه را حلقه اتصال به جریان مقاومت فلسطین می‌دانند، اتحادیه عرب نیز به‌تازگی اشتباه خود در طرد بشار اسد و سوریه را پذیرفته و این اشتباه را اعلام کرده است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، صبح امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس صبح امروز 15 اردیبهشت، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس عنوان کرد: سفر اخیر رئیس‌جمهور به سوریه صهیونیست‌ها را ناراحت کرده است، این اقدام و نتایج به‌دست‌آمده درستی سیاست خارجی و اقدام به‌موقع ایران را نشان می‌دهد.

وی افزود: ایران در حالی از جریان مقاومت حمایت کرد که جهان در اوج نامردی جریان مقاومت در منطقه را تنها گذاشت و همه دنیا و جهان عرب نظرشان بر رفتن بشار اسد بود.

عبادی زاده با اشاره به این‌که رهبر انقلاب اسلامی بر مبارزه با فساد تأکیددارند، ادامه داد: حدود ۲۰ سال قبل رهبری معظم انقلاب این هشدارها را در قالب هشت محور اعلام کردند اما موردتوجه قرار نگرفت و اکنون این موضوع تکرار شده است.

خطیب جمعه بندرعباس بابیان اینکه به محورهای مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در مبارزه با فساد افزود: مبارزه با فساد باوجود مخالفت‌ها، اداره کشور به افراد قابل‌اعتماد، قاطع بودن در مبارزه با فساد از اصلی‌ترین محورهای مبارزه با فساد به شمار می‌رود.

وی در پایان گفت: پرهیز از کارهای تبلیغاتی و مبارزه شعارگونه با فساد و برخورد یکسان با افراد در تمام جایگاه‌ها از موارد مهم در مبارزه با فساد است.

انتهای پیام