صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۳۹۶۸۶
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: استاندار استان به قول خود برای کمک مالی به اتحادیه مؤسسات قرآنی عمل کند.

سیدخدادوست موسوی‌سادات، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: حدود یک سال و نیم است که برای کمک به فعالیت‌های قرآنی استان و رفع مشکلات مؤسسات با سیدعلی احمدزاده، استاندار استان به‌صورت تلفنی، پیام و حضوری در ارتباط هستم.

وی در ادامه افزود: چندین بار به‌صورت حضوری با همراهی اعضای اتحادیه و یا شخصا در دفتر ایشان نشست داشته‌ایم، تا اینکه موفق به برگزاری جلسه با حضور اعضای اتحادیه و استاندار شده‌ایم و در این جلسه استاندار محترم قول مساعدت دادند و عنوان کرده که با عقد قراردادی به‌صورت مالی به اتحادیه کمک می‌کنم تا مؤسسات قرآنی استان فعال شوند و از این حالت بیرون بیایند و فعالیت‌های قرآنی رونق بگیرند.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: اما متاسفانه بعد از عقد تفاهم‌نامه که تحویل استانداری شده، بعد از گذشت چند ماهی هنوز اقدامی صورت نگرفته و مجموعه مؤسسات قرآنی استان همچنان منتظر این لطف هستیم؛ از استاندار محترم انتظار می‌رود که نسبت به وعده داده شده خود در جلسه وفادار باشند و بیش از این این مجموعه خادمین قرآنی را منتظر نگذارند.

موسوی‌سادات بیان کرد: از استاندار دولت انقلابی و مردمی و عدالت‌محور انتظار می‌رود که نسبت به دغدغه فرهنگی متولیان توجه بیشتری داشته باشد، ضمن اینکه با این خلف وعده باعث بی‌اعتمادی و بی انگیزه‌گی مسئولین اتحادیه و مدیران مؤسسات قرآنی نسبت به مسئولین خواهد شد.

انتهای پیام