صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۲۸۰۶
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان از اجرای طرح اوقات فراغت «مسجد، کانون نشاط» در کانون‌های مساجد استان خبر داد.

محسن اسلامی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، در رابطه با طرح اوقات فراغت، «مسجد، کانون نشاط»، اظهار کرد: این طرح با آغاز فصل تابستان در قالب کلاس‌های فرهنگی، هنری، تربیتی، آموزشی و ورزشی در ۳۸۵ باب کانون فرهنگی هنری مساجد استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی مشارکت ۱۰ هزار نفری زنجانی‌ها در طرح اوقات فراغت، «مسجد، کانون نشاط»، افزود: برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد با راهبردهای هویت‌سازی تشکیلاتی، غیرابلاغی و منعطف، خدمت پایه و محوری، مسئله محور دقیق و بهره‌مندی متناسب با نیازها در استان زنجان اجرا خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه امسال کانون‌های مساجد استان زنجان از ظرفیت‌های مدارس استان برای تشکیل کلاس استفاده خواهد کرد: تصریح کرد: این کانون مجری طرح اوقات فراغت بوده و می‌توانند کلاس‌های تابستانی خود را از طریق سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری کنند.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان با بیان اینکه برگزاری مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد در تیرماه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: دعوت عمومی از خانواده‌ها برای حضور فرزندان در مساجد برای شرکت در برنامه‌های اوقات فراغت و اجرای طرح «مسجد، مدرسه و خانواده» با مشارکت آموزش و پرورش در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای پیام