صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۳۳۰۲
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

فرمانده لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) ارومیه گفت: حماسه سوم خرداد وحدت رزمندگان اسلام در دفاع از امنیت و تمامیت ارضی ایران اسلامی را در معرض نمایش قرار داد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله آبروشن فرمانده لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) ارومیه، امروز سوم خرداد در نشست بصیرتی با موضوع آزادسازی خرمشهر، گفت: عملیات بیت‌المقدس جلوۀ استقامت و شجاعت فرزنـدان رشید و آزادۀ یک ملت است، به طوری‌ که این عملیات وحدت و همدلی رزمندگان اسلام را در معرض نمایش قرار داد.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر فراتر از آزادی یک شهر و بازگشت خرمشهر به  آغوش مهین اسلامی بوده در حقیقت به منزله به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران است و غرور ملی را به رخ همه جهانیان کشاند.

فرمانده لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) ارومیه افزود: با فتح خرمشهر دنیا در برابر اراده های پولادین ملت ایران و ایمان، قدرت، شجاعت، عشق و ایثار رزمندگان اسلام سرتعظیم فرود آورد؛ سوم خرداد نه فقط یادآور آزادی خرمشهر که یادآور فداکاری‌ها و ایستادگی‌های تحسین‌برانگیز مدافعان ایران اسلامی در برابر نیروهای متجاوز است.

آبروشن خاطرنشان کرد: سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر روز ملی ایستادگی در برابر استکبار و نقطه عطف سال‌های دفاع مقدس است؛ در این روز جوانان غیور کشورمان با تکیه بر سلاح ایمان و تقوا درس آزادگی را در مکتب سیدوسالار شهیدان فرا گرفتند و در دفاع حق علیه باطل با تمام توان کوشیدند.

انتهای پیام