صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۳۷۰۴
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۱۱۵ زائر سرزمین وحی این استان ۱۷ خردادماه جاری به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان، محسن قوامی‌نژاد، مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 5 خردادماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تعداد ۱۱۵ زائر شامل ۶۳ نفر مرد و۵۲ نفر خانم از استان اعزام می‌شوند، اظهار کرد: زائرانی که امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند، ثبت‌نام کنندگان سال ۱۳۸۵ هستند.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد اعزامی‌های امسال زائرانی هستند که سال گذشته توفیق تشرف به سرزمین وحی را نداشتند، افزود: مسن‌ترین زائری که از استان به سرزمین وحی مشرف می‌شود ۸۱ ساله و جوان‌ترین آنها ۲۰ ساله هستند.

 مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: کلاس‌های آموزشی و توجیهی و همچنین تمامی اقدامات لازم ازقبیل واکسیناسیون و غیره انجام شده و با یاری خداوند سبحان تمام اقدامات لازم در کشور عربستان برای خدمات به زائران توسط سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری فراهم شده که زائران عزیز این سفر معنوی را با عزت و خیالی راحت انجام دهند.
قوامی‌نژاد تصریح کرد: امسال با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم یک مجموعه هتلی در شهر مکه برای خدمت به زائران عزیز استان کهگیلویه‌وبویراحمد و سه استان دیگر، با حضور تعدادی از کارگزاران خوب و فعال استان بگیریم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه تمامی شهرستان‌های استان دارای دفاتر دارای مجوز به عتبات عالیات از سوی حج و زیارت هستند، گفت: از مراجعه به افراد حقیقی و حقوقی که به‌صورت غیرمجاز مبادرت به اعزام به عتبات عالیات می‌کنند، خوداری کنند که خدای نکرده دچار مشکل در کشور عراق نشوند و برای دریافت اطلاعات بیشتر عزیزان هم‌استانی می‌توانند به سایت حج استان مراجعه کنند.

انتهای پیام