صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۴۹۵۶
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری خبر داد و گفت: تا این لحظه یک هزار و 738 نفر از استان فارس در مسابقات قرآن ثبت‌نام کرده‌اند.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از تمدید مهلت ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری خبر داد و گفت: با توجه به استقبال و درخواست متسابقان مهلت ثبت‌نام این دوره از مسابقات به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی افزود:‌ در این راستا مهلت ثبت‌نام رشته‌های آوایی اعم از انفرادی و گروهی تا ساعت 24 روز دوشنبه، 22 خردادماه و رشته‌های معارفی تا ساعت 24 روز چهارشنبه، 31 خردادماه جاری تمدید شد.

جلالی با یادآوری اینکه پیش از این مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات 15 خردادماه اعلام شده بود، گفت: از استان فارس تاکنون یک هزار و 738 نفر در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه میزان استقبال بانوان تا این لحظه از مسابقات بیشتر بوده است، گفت:‌ از یک هزار و 738 نفر، یک هزار و 238 نفر خانم و 500 نفر آقا هستند.

انتهای پیام