صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۶۸۰۸
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

کارگاه آموزشی بین‌المللی توسعه زنجیره تأمین خدمات گردشگری حلال برای بازدیدکنندگان مسلمان در شهر ساحلی «دا نانگ» ویتنام برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از Vietnam Plus، در این رویداد که امروز و به طور مشترک توسط هیئت ترویج گردشگری مالزی در ویتنام، مرکز گردشگری اسلامی زیر نظر وزارت گردشگری، هنر و فرهنگ مالزی و اداره گردشگری دا نانگ برگزار شد، نمایندگان بیش از 100 شرکت حضور داشتند.

به گفته توی سون انگوین، مدیر شرکت گردشگری دوی نات دونگ (Duy Nhat Dong Duong) ویتنام در سال‌های اخیر از گردشگران مسلمان زیادی استقبال کرده است، اما این بخش هنوز مورد توجه قرار نگرفته است.

نگوین ژوان بین (Nguyen Xuan Binh)، معاون رئیس دپارتمان گردشگری دا نانگ گفت: این شهر برنامه‌های متعددی را برای جذب گردشگران بیشتر بعد از پایان همه‌گیری کووید-19 تدوین کرده و این بخش (گردشگری حلال) فرصت دارد گسترش بیشتری پیدا کند.

نمایندگان در این رویداد در مورد روندها و شیوه‌های مصرف در گردشگری در میان گردشگران اسلامی و خدمات آشپزی حلال تبادل نظر کردند.

اخیراً، بازگشایی زودهنگام پروازهای مستقیم بین دا نانگ و سنگاپور، مالزی و هند، شرایط مساعدی را برای افزایش تعداد گردشگران خارجی که از دا نانگ بازدید می‌کنند، ایجاد کرده است.

انتهای پیام