صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۵۲۷۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

کتاب «مدیریت و خدمت‌رسانی در نهج‌البلاغه» از سوی انتشارات الست وابسته به مؤسسه بیت‌الامیر(ع) شهرری منتشر شده است.

به گزارش ایکنا، «مدیریت و خدمت‌رسانی در نهج‌البلاغه» جدیدترین کتابی است که از سوی انتشارات الست وابسته به مؤسسه قرآن و عترت بیت‌الامیر (ع) شهرری منتشر شده است.

بنابر گفته محمدناصر حسینی‌علایی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت بیت‌الامیر(ع) شهرری «این اثر تألیف حسین چناری و حمید قلندری است که در دو بخش و چهار فصل، چون بخش مدیریت در نهج‌البلاغه، بخش خدمت‌رسانی در نهج‌البلاغه با فصولی چون نقش خدمت، انواع خدمت، شرایط خدمت و شیوه‌های خدمت تهیه و تألیف شده است».

این کتاب در قطع وزیری با حدود ۱۰۰ صفحه، نگارش شده است. لرزش ماندگار خدمتگزاران، خدمت معکوس، کردار نیک و پرهیز از شرّ، حکومت برای خدمت، آئین خدمتگزاری، خدمت معنوی به مردمی، خدمت برای اصلاح کشور، احساس مسئولیت و خدمت در جنگ، خدمت تاجران و خدمت به تاجران، خدمت به محرومین، نیازمندان واقعی به خدمت، خدمت فراتر از مرز‌های ایدئولوژیک، خدمت بدون شعار و منت، اخلاق خدمتگزاری، خدمت با محبت، نسبت نعمت و خدمت، شکل‌های خدمت، نیکوکاری، خدمت و روانشناسی برخورد، رفتار خدمتگزاری و انتخاب نوع خدمت و ... از جمله محتواهایی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند نسبت به درخواست تلفنی با مؤسسه بیت‌الامیر (ع) شهرری به شماره ۲۸ - ۳۳۳۹۳۳۲۶ - ۰۲۱ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مؤسسه بیت‌الامیر واقع در شهر ری، خیابان شهیدسیدحسن غیوری، بالا‌تر از چهارراه خط آهن، کوچه شهیدرضا امیری، پلاک ۸ مراجعه کنند. 

انتهای پیام