صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۶۲۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
گفت‌وگوی ایکنا با مجید رضائیان/ ۵

مجید رضائیان، استاد حوزه ارتباطات و پژوهشگر ژورنالیسم معتقد است اولویت مخاطب ما این است که رسانه در مورد نیازهای جدی زندگی او ورود کند. ما تصور می‌کنیم همه چیز سیاسی است و اولویت‌های مخاطبان ما هم سیاسی است. در حالی که وقتی با مخاطب در رده‌های سنی مختلف مواجه می‌شویم می‌گویند مسئله شغل و آموزش در کسب‌وکارهای دیجیتالی برای اینکه از دنیا عقب نباشیم و با دنیا ارتباط بگیریم برایشان مهم است. یعنی رسالت آموزشی رسانه و پاسخ به نیازهایی که زندگی را می‌سازد، برای مخاطب از سیاست اولویت بیشتری دارد.

 
 

بیشتر بخوانید:
{$sepehr_key_49}

 
انتهای پیام