صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۷۲۷۴۵
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
مجیدی‌مهر خبر داد:

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف از اجرای دوره آمادگی و ارتقا ویژه راه‌یافتگان به مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و گفت: این دوره با هدف ارتقای سطح توانمندی‌ و آمادگی بیشتر شرکت‌کنندگان در مسابقات سراسری قرآن برگزار می‌شود.

دوره آمادگی و ارتقای شرکت‌کنندگان در مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه به صورت برخط و طی روزهای 15 تا 17 مهرماه برگزار می‌شود. 

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برگزاری دوره آمادگی و ارتقای شرکت‌کنندگان در مسابقات سراسری قرآن گفت: مخاطبان این دوره نفرات برتر مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن هستند که پیش‌بینی می‌شود بیش از 300 نفر در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم در این دوره شرکت کنند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: در این دوره 28 نفر از اساتید برتر کشوری و بین‌المللی در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صوت، لحن و صحت حفظ به ارائه نکات آموزشی خواهند پرداخت.

مجیدی‌مهر بیان کرد: در این دوره، آخرین آیین‌نامه داوری مسابقات نیز تشریح خواهد شد تا شرکت‌کنندگان بیشتر با آیین‌نامه‌ و شیوه‌نامه اجرای مسابقات آشنا و هماهنگ شوند.

با توجه به عدم دسترسی استان‌های محروم به اساتید برتر و همچنین درخواست شرکت‌کنندگان، برگزاری دوره‌های این چنینی کمک شایانی به ارتقای سطح آمادگی شرکت‌کنندگان کرده و به تبع آن افزایش سطح کیفی مسابقات را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام