وی با بیان اینکه این پویش به دنبال ایجاد یک گفتمان عمومی در سطح جامعه با محوریت قرآن کریم است، افزود: انتخاب ۳۰ آیه محوری در این پویش براساس کار کارشناسی و با در نظر گرفتن نیازهای جامعه صورت گرفته که با پیوست رسانهای به دنبال انتقال صحیح این معارف به مردم هستیم.
امینی موحد افزود: «زندگی با آیهها»؛ حلقه وصل همه فعالیتهای قرآنی در ماه مبارک رمضان است. این حرکت فراگیر با بهرهگیری از رسانه در ابعاد و سطوح گوناگون و با توجه به ظرفیتها و اقتضائات ماه مبارک رمضان که مقارن با تعطیلات نوروزی است به دنبال ایجاد یک حرکت ملی با همافزایی تمام ظرفیتهای مردمی و رسمی است.
رئیس مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان پیوست رسانهای در گستره استانی را ضروری دانست و گفت: تولید 60 قسمت برنامههای کوتاه تفسیر جذاب قرآن کریم، مشارکت در تولید برنامههای سحر و افطار مراکز صداوسیما، مشارکت در انعکاس رسانهای مراسم جزءخوانی قرآن کریم، تولید پنج بسته محتوای دیجیتال رسانهای، برگزاری جلسات مختلف تمهیدی با اصحاب هنر و رسانه، طراحی گرافیکی آیات منتخب با ترجمان جذاب و نصب در دیوارنگارهها و استرابوردهای سراسر استان از اهم برنامههای رسانهای پویش زندگی با آیههاست.
مسئول مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان برگزاری مسابقه روزانه «زندگی با آیهها» در خوزستان را برنامهای متفاوت خواند و تأکید کرد: در ماه مبارک رمضان، میخواهیم ۳۰ آیه قرآن کریم را با هم بخوانیم، بفهمیم، حفظ کنیم و با آنها زندگی کنیم. در نهضت ملی «زندگی با آیهها» به منظور ترغیب مردم به آشنایی و انس با قرآن کریم جوایز بسیار مادی و معنوی از جمله کمک هزینه حج عمره، کربلا، مشهد مقدس و هزاران هدیه دیگر با کمک بانیان فعالیتهای قرآنی تهیه شده و در قالب چند مسابقه تلویزیونی و اینترنتی به مخاطبان و برندگان در دو مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و همچنین در عید سعید فطر اهدا میشود.
انتهای پیام