صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۰۶۰۹۵
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه از افزایش ظرفیت کارشناسان پاسخگو و همچنین افزایش ساعات پاسخگویی در این مرکز خبر داد و گفت: کارشناسان این مرکز در بخش‌های تخصصی قرآن، حدیث، احکام، اخلاق، عقاید، تاریخ، مشاوره، روانشناسی، سیاسی و اجتماعی تا ۵ ساعت پاسخ سؤالات پرسشگران را خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد اصغری، رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی حوزه علمیه عصر امروز یکشنبه ۲۷ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران از افزایش ظرفیت کارشناسان پاسخگو و همچنین افزایش ساعات پاسخگویی در این مرکز خبر داد و اظهار کرد: با بیان تجربه سال‌های گذشته فعالیت مرکز ملی در ماه مبارک رمضان و استقبال چشمگیر کاربران گرامی و بالا رفتن حجم تقاضای مردمی در خصوص پرسش‌های دینی در ایام ماه مبارک، برنامه‌های پاسخگویی ماه مبارک امسال که با عید نوروز تقارن دارد، ویژه برنامه‌ریزی شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) زمینه‌های پاسخگویی کارشناسان مرکز ملی را در بخش‌های تخصصی قرآن، حدیث، احکام، اخلاق، عقاید، تاریخ، مشاوره و روانشناسی و سیاسی اجتماعی برشمرد و افزود: در خصوص راه‌های ارتباطی با مرکز باید بگویم به غیر از یکم تا چهارم فروردین، با شماره تلفن سراسری ۰۹۶۴۰۰ از ساعت ۸ الی ۲۰ پاسخگوی مراجعین خواهیم بود. صندوق صوتی مرکز نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت سؤالات مردم عزیز می‌باشد.

حجت‌الاسلام اصغری ادامه داد: همچنین کاربران گرامی می‌توانند سؤالات احکام شرعی خود را به صورت پیامکی و با ذکر مرجع تقلید خود، با شماره ۳۰۰۰۹۶۴۰ مطرح کنند که حداکثر ظرف ۵ ساعت پاسخ سؤال برای ایشان ارسال خواهد شد.

وی یکی دیگر از راه‌های ارتباطی با مرکز را ارتباط از طریق فضای مجازی عنوان کرد و گفت: پاسخگویی فضای مجازی مرکز، در سامانه جامع خدمات پاسخگو متمرکز شده که از طریق نرم‌افزار تلفن همراه و همچنین وبگاه مرکز ملی به آدرس اپلیکیشن پاسخگو https://mmps.ir/eEPGN و وب پاسخگو https://my.pasokhgoo.ir در دسترس می‌باشد.

استاد حوزه علمیه گفت: البته کاربرانی که مایل به ارسال سؤال، خارج از سامانه پاسخگو و به صورت آفلاین می‌باشند می‌توانند از ربات‌های تلگرام t.me/pasokhgoo_ir_bot و بله ble.ir/pasokhgoo_ir_bot استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اصغری با آرزوی قبولی طاعات در این ماه شریف برای عموم مردم افزود: تمام تلاش همکاران و کارشناسان این مرکز این است که در این ایام بتوانیم به بهترین وجه پاسخگوی سؤالات و تماس‌های هموطنان عزیز باشیم، ولی به دلیل محدودیت امکانات و شرایط پاسخگویی و همچنین حجم بالای تماس‌های مردمی پیشاپیش از انتظار پرسشگران در طرح سؤال و دریافت پاسخ عذرخواهی می‌کنیم.

انتهای پیام