معین کوهپیما، مدیر تیم طراحی بازیهای استودیو بمب و مدلساز سهبعدی بازیهای نرمافزار «شهر قرآنی» در گفتوگو با ایکنا از اصفهان درباره فعالیت این مجموعه اظهار کرد: ما در زمینه بازیسازی فعالیت میکنیم و تاکنون تولیدات خوبی در این عرصه داشتهایم. تولید نرمافزار «شهر قرآنی» یکی از دستاوردهای مهم ماست که نزدیک به 500 هزار کاربر از طریق پلتفرم بازار و مایکت آن را دریافت کردهاند و به لطف خدا بازخوردهای خوبی از مخاطبان گرفتهایم.
وی با بیان اینکه ایران در عرصه تولیدات قرآنی جزو سه کشور اول در میان کشورهای اسلامی است، ادامه داد: بازیهای دیگری نیز بهصورت پروژهای تولید کردهایم که «پندونه» از جمله آنهاست. اکنون نیز مشغول طراحی و تولید نرمافزار «شهر قرآنی 2» و تعدادی دیگر از بازیها و عرضه آنها در سطح بینالمللی هستیم. «شهر قرآنی 2» قرار است افزون بر زبان فارسی، از زبانهای انگلیسی و عربی نیز پشتیبانی کند و به سه زبان زنده دنیا عرضه شود.
این طراح بازی افزود: نرمافزار «شهر قرآنی 2» در فروردینماه جاری و بهصورت دوبعدی و سهبعدی منتشر میشود و نمونه مشابهی نیز ندارد. اکثر مدلسازیهای این نرمافزار به اتمام رسیده و در مراحل پایانی است.
وی گرافیک جذاب «شهر قرآنی» را از جمله دلایل محبوبیت آن دانست و اضافه کرد: «شهر قرآنی 2» نیز به مراتب بسیار بهتر و دارای سطح بالاتری از نمونه قبلی خواهد بود. همچنین بازیهای متنوع و متعددی را برای آموزش سورههای قرآن شامل میشود.
کوهپیما به حضور استودیو بمب در نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان اشاره کرد و گفت: ما به دعوت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در این نمایشگاه شرکت کردیم و از این فرصت برای تجربهاندوزی، تعامل با دیگر فعالان عرصه تولیدات قرآنی و نیز معرفی فعالیتها و محصولات استودیو بمب به عموم مردم بهره بردیم.
انتهای پیام
انشاالله که بزودی پروژه های عالی تر را افتتاح کنید احسن بر شما نسل جدید