وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری این جشنواره، تصریح کرد: موفقیت جشنواره با همراهی مردمی ارتباط مستقیم دارد و این ارزش را میتوان با تعداد آثار رسیده به جشنواره قضاوت کرد، با توجه به کوتاه بودن زمان ارسال آثار به جشنواره، تعداد آثار رسیده تحسین برانگیز بود.
وی ادامه داد: آنچه موجب میشود جشنوارهها موفق عمل کنند، هدفگذاری دقیق و شفاف طراحان آن است که مدیریت شهری توانسته با هدفگذاری و شناسایی نیاز جامعه در این مسیر گام موثری بردارد.
اردبیلی با تأکید بر این مهم که کیفیت آثار رسیده به جشنواره مهر تأییدی بر این گفته است، تداوم برگزاری این رویداد را در گرو برنامهریزی دقیق دانست و گفت: جشنوارهها برای تداوم، نیازمند ایجاد ارتباط مؤثر در بین تمامی بدنه اجرایی جشنواره و معرفی اندیشهها و اهداف جشنواره به علاقهمندان و شرکتکنندگان هستند.
وی تاکید کرد: هدف از برگزاری جشنواره «نون، قصه و نمک مادربزرگ» در واقع یک فرصت منحصر به فرد برای ارتباط با ریشههای فرهنگی و تقویت ارتباطات خانوادگی بود تا به عنوان یک پل ارتباطی بین نسلها، روایتهای قدیمی را به نسل امروز و فردا منتقل کند.
اردبیلی در مورد فعالیتهای انجام شده در دبیرخانه جشنواره قصه گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ» به ارتباط مخاطبان در فضای مجازی اشاره و بیان کرد: فعالیت ادارههای امور زنان و خانواده مناطق شهرداری تهران در راستای معرفی جشنواره بسیار مؤثر بود و همکاری با دبیرخانه سبب شناخت بهتر این جشنواره در شهر تهران شد.
انتهای پیام