صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۱۶۳۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
نشست «ارتباطات، سواد رسانه و افکار عمومی» / ۱

محمد خدادی، کارشناس علوم ارتباطات می‌گوید: به بازاندیشی و دگردیسی کارکرد روابط‌ عمومی‌ها نیاز داریم، چون عملاً دوران تبلیغ پایان یافته و دوران تبیین فرا رسیده است، به جای ویوز، نیوز منتشر شود.

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط‌ عمومی نشست «ارتباطات، سواد رسانه و افکار عمومی» با حضور حجت‌الاسلام علی نوریجانی، رئیس‌کل باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران و محمد خدادی، کارشناس علوم ارتباطات در ایکنا برگزار شد.

محمد خدادی در این نشست گفت: روز جهانی ارتباطات را به مناسک برگزار نکنیم و به این بهانه فکر کنیم که دنبال چه هستیم و چه باید بکنیم و چه کرده‌ایم و چه کار نباید بکنیم و بعد کاری را بکنیم که منطبق بر نیاز جامعه و منافع آن دستگاه است؛ بنابراین به بازاندیشی و دگردیسی کارکرد روابط عمومی‌ها نیاز داریم، چون عملاً دوران تبلیغ پایان یافته و دوران تبیین فرا رسیده است، به جای ویوز، نیوز منتشر شود. اطلاعات منتشر کنیم و مهمتر از همه این حرف‌ها، روابط‌ عمومی نباید روابط عمومی رئیس دستگاه باشد.

انتهای پیام