صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۱۸۸۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان:

حجت‌الاسلام اعتمادی گفت: در جریان سفر دوم رئیس‌جمهور شهید به هرمزگان کار ثبت، پالایش و ارجاع بیش از ۸۰ هزار درخواست مردمی انجام شده است که همگی آنها با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط‌ عمومی استانداری هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد اعتمادی، مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان، هفتم خردادماه در اولین نشست کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه اظهار کرد: بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در جریان سفر دوم شهید جمهور به هرمزگان، کار ثبت، پالایش و ارجاع بیش از ۸۰ هزار درخواست مردمی دریافت شده، انجام شده است.

وی با تأکید بر اهمیت پاسخگویی به درخواست‌های ثبت شده گفت: رویکرد و‌ منش رئیس‌جمهور شهید ما تا لحظه شهادت پر‌برکتشان، خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات مردم بود بر همین اساس پیگیری جدی تمامی درخواست‌های دریافت شده در سفر به استان ادامه دارد.

اعتمادی با اشاره به مهلت یک‌ماهه پاسخگویی مراجع رسیدگی به درخواست‌های ارسالی افزود: مهم‌ترین مرحله کاری همکاران سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پیگیری و دریافت پاسخ درخواست‌های مردم است و مدیران موظف‌اند پاسخگویی به ارجاعات سامد به دستگاه اجرایی خود را در اولویت قرار دهند.

وی پاسخگویی مناسب و به‌موقع دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به درخواست‌های مردمی را از شاخص‌های مثبت ارزیابی عملکرد برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در بستر اینترنت به مرکز سامد متصل هستند و موارد ارجاعی هم از طریق رابطان سامد دستگاه‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان گفت: تمامی درخواست‌های مردمی به‌ استثنای تعداد محدودی که بدون مشخصات یا شماره ارتباطی بودند، همه ثبت و کد رهگیری را به متقاضی ارسال کردیم و سپس برحسب موضوع به مراجع رسیدگی نیز ارجاع داده شد، بنابراین مردم شریف استان برای رصد درخواست خود می‌توانند با شماره ۱۱۱ تماس بگیرند و با اعلام کد رهگیری یا کد ملی خود از وضعیت درخواستشان مطلع شوند.

انتهای پیام
نظرات بینندگان
سلیمان داوری
|
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
خیلی خوب