صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۳۱۳۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از آمادگی ۴۶ مجتمع خدماتی و رفاهی استان برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، یاسر ابراهیمی، معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران با اشاره به نزدیک شدن ایام  اربعین و افزایش جمعیت مشتاق به زیارت امام حسین(ع) بر ضرورت خدمت‌رسانی بیشتر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی استان تأکید کرد و گفت: ۴۶ مجتمع خدماتی و رفاهی استان برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی آمادگی دارند.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران حسینی است، افزود: نظافت داخل نمازخانه‌ها و تجهیز آنها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر آنها در تمام ساعات شبانه‌روز، نظافت مستمر سرویس‌های بهداشتی و رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی از مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: همچنین با توجه به افزایش میزان تردد‌های جاده‌ای در ایام پیاده‌روی اربعین و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی موظف به توجیه نیرو‌های خدماتی و سایر کارکنان شاغل در واحد‌های خدماتی مجموعه خود مبنی بر ارائه خدمات شایسته به زائران در راستای تکریم زوار شده‌اند.

ابراهیمی یادآور شد: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند با سامانه ۱۴۱ در ارتباط باشند.

انتهای پیام