صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۵۴۷۵۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳

شماره دوم فصلنامه «مطالعات فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی» به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.

به گزارش ایکنا؛ شماره دوم فصلنامه «مطالعات فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی» به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.
 
این نشریه در تلاش است تا با توجه به تحولات عرصه فناوری‌های ارتباطی در فضای نوپدید مجازی و پدیدار شدن رسانه‌های اجتماعی، ضمن طرح و شناخت مسائل و انواع پدیده‌ها و رویداد‌های نوظهور مرتبط با تحولات فضای مجازی در جامعه ایران و جهان و نیز توجه به آینده تحولات این عرصه، زمینه‌ای برای پاسخ به پرسش‌های پیش روی محققان، سیاستگذاران و همچنین حکمرانی فرهنگی و رسانه‌ای در جمهوری اسلامی ایران فراهم آورد.
 
در دومین شماره مقالاتی با عناوین «راه حل‌های گفتمانی برای مقابله با اخبار جعلی» نوشته اسماعیل افقهی، «نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در مدیریت بدن بانوان» نوشته یعقوب مرادیان و یوسف سامانی‌پور، «آینده روزنامه‌نگاری و تأثیر هوش مصنوعی بر محتوای رسانه‌ای» نوشته حمیدرضا آل‌محمد و عباس اسدی، «دو روایت از یک حق: آزادی مطبوعات در ایران و آمریکا» نوشته محمدطا‌ها قائم‌پناه، «تحلیل مدیریت و عملکرد ورزشکاران و تیم‌های ورزشی پیرامون نابهنجاری در فضای مجازی» نوشته بهاره نکونام و میثم عسگرشمسی، «طراحی الگوی محتوای سلامت‌محور در شبکه‌های مجازی» نوشته محمد کمالی باغستانی منتشر شده است.
 
فصلنامه «مطالعات فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی» به مدیر مسئولی محسن جوادی و سردبیری امیدعلی مسعودی منتشر می‌شود.
انتهای پیام