صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۶۹۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان گفت: فضایی به مساحت ۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع به بیستمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان اختصاص یافته است و بیش از ۱۵۰ مؤسسه، کانون و غرفه در این نمایشگاه به فعالیت می‌پردازند.

به گزارش ایکنا از اصفهان، احمدرضا طحانیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در نشست خبری بیستمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان که امروز، 12 اسفندماه در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: اتفاق خوبی که در سه سال گذشته رخ داد، تشکیل کارگروه‌ها و تدوین اساسنامه‌ برای نمایشگاه‌ قرآن بود؛ همکاران ما در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه زحمات زیادی کشیدند و این شیوه‌نامه ملاک کار نوزدهمین و بیستمین دوره نمایشگاه قرار گرفت. در طول چند سال مشکلات متعددی را در زمینه‌های گوناگون مانند اجرا، محتوا، رسانه و تبلیغات حل کردیم؛ امیدوارم بتوانیم این رسالت را که به عهده هر مسلمان و شیعه‌ای قرار دارد، به انجام برسانیم و بیستمین نمایشگاه قرآن و عترت را در شهر ویژه‌ای مثل اصفهان، به خوبی برگزار کنیم. 

وی ادامه داد: با وجود فضای بیشتری که در نمایشگاه روشن‌دشت داریم، در نهایت کارگروه تصمیم گرفت تا بیستمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت در محل پل شهرستان برگزار شود. فضایی به مساحت ۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع به این نمایشگاه اختصاص یافته است که در آن رویدادها و نشست‌های تخصصی برگزار خواهد شد. بیش از ۱۵۰ مؤسسه، کانون و غرفه در این نمایشگاه به فعالیت می‌پردازند و ۲۰ مؤسسه انتشاراتی، اعم از مکتوب و دیجیتال نیز برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند؛ همچنین نمایندگانی از چهار استان دیگر نیز در این نمایشگاه حضور دارند که امیدواریم میزبان خوبی برای آن‌ها باشیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان گفت: فضای تبلیغاتی نمایشگاه نیز به عهده خود شرکت نمایشگاه‌هاست و با کمک شهرداری از ظرفیت‌های موجود شهر استفاده کرده‌ایم و فکر می‌کنم فضای تبلیغاتی شهر به خوبی آماده شده است. اگر بخواهیم دوره‌های پیشین نمایشگاه قرآن را با این دوره مقایسه کنیم، سعی کردیم تمام مشکلات در نشست‌های تخصصی بررسی و حل شود. مؤسسات و شرکت‌های برگزارکننده نمایشگاه از نظر کیفی ارتقا یافته‌اند و نوید برگزاری نمایشگاهی موفق در بیستمین دوره را می‌دهند.

زهراسادات مرتضوی

انتهای پیام