صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۷۸۳۷۰
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۷:۱۹

مدیر مدرسه علمیه فاطمةالزهرا (س) شهرستان نمین با اشاره به اهمیت نوع تبلیغ در پذیرش حوزه علمیه خواهران گفت: بدون شک تبیین جایگاه تربیتی این نهاد مقدس به مردم، در بحث پذیرش طلبه اثر مثبتی دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران، حمیده فتحیان، مدیر مدرسه علمیه فاطمةالزهرا(س) شهرستان نمین امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه در جریان نشست ستاد پذیرش مدرسه علمیه فاطمة‌الزهرا(س) نمین، با اشاره به تاثیر و اهمیت نوع تبلیغ در جذب و پذیرش، اظهار کرد: نکته مهم در زمینه تبلیغ پذیرش، شناخت مخاطب برای سنجش میزان ظرفیت وجودی فرد برای پذیرش تحصیل در حوزه علمیه خواهران است و با تبیین و روشنگری درست از جایگاه علمی و تربیتی این نهاد مقدس، در جهت ترغیب داوطلبین باید تلاش شود.

وی نشر و ترویج محسنات تحصیل در حوزه‌های علمیه را امری مهم دانست و افزود: بسیاری از مخاطبان با عدم آگاهی و شناخت نادرست از جایگاه حوزه‌های علمیه در سطح شهر از ورود به مدارس علمیه اکراه می‌ورزند و همچنین مانع ورود بسیاری از علاقه‌مندان می‌شوند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمةالزهرا (س) نمین با اشاره بر همت والای مبلغان طرح امین در امر جذب و پذیرش، گفت: موثرترین راهکار در جذب و پذیرش، تبلیغ چهره‌ به‌ چهره با برقراری ارتباط صمیمانه با دانش‌آموزان و اولیا است.

انتهای پیام