صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۸۳۲۹۰
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۲۳:۵۳

مسئول واحد خبر صدا و سیمای یزد گفت: روابط‌عمومی قلب یک سازمان است و هر گونه تعلل و اخلال در فعالیت روابط عمومی‌ها باعث مشکل برای آن سازمان و اداره می‌شود و فعالیت‌ها را به حاشیه می‌برد.

به گزارش ایکنا از یزد، علی بختیار امینی، مسئول واحد خبر صدا و سیمای یزد، امشب، ۲۸ اردیبهشت ماه در همایش مدیران روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان یزد گفت: رویدادها باعث ایجاد و تشکیل خبر ورزشی می‌شود و باید مسئولان هیئت‌های ورزشی به روابط عمومی‌های خود اهمیت بیشتری بدهند.

وی ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر برخی از روابط عمومی‌ها تنها در حد نام و اسم وجود دارند و هیچگونه عملکردی از آنها مشاهده نمی‌شود.

مدیر واحد خبر صدا و سیمای یزد گفت: روابط عمومی‌ها حلقه وصل هر مجموعه با رسانه‌ها هستند و اگر این ارتباط برقرار شود قطعاً اتفاقات بسیار خوبی در هیئت‌های ورزشی خواهد افتاد اما در حال حاضر آنگونه که باید انعکاس جامع و کاملی از فعالیت‌ها وجود ندارد.

امینی اظهار کرد: در حوزه خبرنویسی 13 مورد را باید رعایت کنیم که 6 قسمت عناصر خبری است و هفت قسمت دیگر آن نیز ارزش‌های خبری است و اگر این 13 بخش رعایت شد قطعاً خبری تولید می‌شود که برای اکثر رسانه‌ها قابل استفاده خواهد بود.

انتهای پیام