صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۸۶۴۰۹
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۴:۵۱

وزارت حج و عمره عربستان به منظور تقویت سامانه خدمات میدانی و تعاملی ارائه‌شده به مهمانان خانه خدا، مرکز پاسخگویی 1996 را به عنوان یکی از ابزارهای پشتیبانی و ارتباط مستقیم در موسم حج ۱۴۴۶ هجری قمری راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان(واس)، این مرکز به‌صورت شبانه‌روزی و به بیش از ۱۱ زبان به حجاج از ملیت‌های گوناگون خدمات ارائه می‌دهد.

خدمات این مرکز متنوع بوده و شامل پاسخ‌گویی به پرسش‌های عمومی، دریافت گزارش‌ها، ثبت پیشنهادها و رسیدگی به شکایات مربوط به جنبه‌های مختلف خدمات حج از جمله حمل‌ونقل، اسکان و تغذیه است.

وزارت حج و عمره عربستان، شش زبان اصلی را برای ارائه روزانه خدمات اختصاص داده است تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات و پشتیبانی به گسترده‌ترین طیف از تماس‌گیرندگان می‌رسد.

مرکز پاسخ‌گوی چندزبانه (۱۹۶۶) با بهره‌گیری از تنوع زبانی، یکپارچگی کانال‌های ارتباطی و کارآمدی سامانه‌ها و نیروهای انسانی با هدف افزایش کارآمدی خدمات و تسهیل سفر حجاج مطابق با بالاترین استانداردهای کیفیت و اطمینان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام