صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۹۷۳۶۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۲

نخستین جلسه کمیسیون قرآن، عترت و فعالیت‌های رسانه‌ای، فضای مجازی و هوش مصنوعی در محل معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین جلسه کمیسیون قرآن، عترت و فعالیت‌های رسانه‌ای، فضای مجازی و هوش مصنوعی در اجرای مصوبه شصت‌و‌هشتمین جلسه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی کشور تشکیل شده و مسئولیت آن با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با محمدرضا نوروزپور، معاون رسانه‌ای وزیر است.

نوروزپور در این نشست با تاکید بر پرهیز از پراکنده کاری در حوزه فعالیت قرآنی در سپهر رسانه‌ای، بر تدوین دستورالعملی برای فعالیت کمیسیون تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم مخاطب‌شناسی در حوزه فعالیت قرآنی، انتخاب روش و رسانه مناسب و هدفمند را شرط اثرگذاری در این حوزه خواند.

معاون رسانه‌ای وزیر بر لزوم تعریف برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت تاکید و ظرفیت‌های این معاونت را در حوزه توزیع محتوای قرآنی تشریح کرد.

لازم به ذکر است، برای کمیسیون یادشده شرح کاری در حوزه فعالیت‌های قرآنی شامل برنامه‌ریزی راهبردی، پشتیبانی و تصمیم‌سازی برای فعالیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی پیش‌بینی شده است؛ نتیجه این برنامه‌ریزی تولیداتی در حوزه موسیقی، سرود، آثار نمایشی و... است که در فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال توزیع می‌شود.

در اولین نشست کمیسیون قرآن، عترت و فعالیت‌های رسانه‌ای، فضای مجازی و هوش مصنوعی نمایندگانی از خبرگزاری شبستان، اداره کل هنر‌های نمایشی، دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و تروجی قرآنی کشور، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سازمان امور سینمایی و معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات حضور داشتند.

انتهای پیام